2105563000 - 6980241001
| Δευτέρα έως Παρασκευή 09:30 με 17:30

Αγαπητοί μας πελάτες, τα προϊόντα μας προέρχονται αποκλειστικά από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε όλα τα προϊόντα μας, παρέχεται η εγγύηση που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής όπως αυτή ορίζεται από τον Ευρωπαϊκό νόμο.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  1. Η εγγύηση αρχίζει από την ημέρα αγοράς του προϊόντος και ισχύει για τουλάχιστον 2 έτη. Σε περίπτωση DOA (Dead on Arival) η συσκευή αντικαθίσταται από το kavatza.gr. Μετά την πάροδο των 7 ημερών η συσκευή καλύπτεται από την επίσημη αντιπροσωπεία. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν κατά την ενεργοποίησή του από τον χρήστη παρακαλώ απευθυνθείτε στο τηλέφωνο 2105563000.
  2. Παρακαλώ προσκομίστε το αποδεικτικό αγοράς όταν πρέπει να επισκευάσετε το προϊόν σας. Στην περίπτωση μη ύπαρξης παραστατικού αγοράς ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εγγύηση.
  3. Η εγγύηση δεν καλύπτει τον φορτιστή καθώς και την μπαταρία της συσκευής.
  4. Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρεία μας.

Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει σε περίπτωση που:

  1. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
  2. Η βλάβη προκλήθηκε από βρέξιμο, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
  3. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή, μετατροπή ή καθαρισμό της συσκευής σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα της περιοχής.
  4. Έχουν αλλοιωθεί πληροφορίες όπως : η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό απόδειξης της αγοράς. Η κάρτα εγγύησης δεν είναι μεταβιβάσιμη.
  5. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή.

DOA

Αγοράζοντας από το kavatza.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπίας, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν). Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (παραλαβής) του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν θα πρέπει να έχει επιστραφεί από τον πελάτη στην εταιρεία μας, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς.
  • Η υπηρεσία DOA αφορά τόσο το βασικό προϊόν όσο και τα παρελκόμενα/αξεσουάρ (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά φορτιστής, καλώδια, μπαταρία κτλ.) σε μία συσκευασία. Ωστόσο, σε περίπτωση που στη συσκευασία βρεθεί ελαττωματικό κάποιο αξεσουάρ και όχι το βασικό προϊόν, τότε γίνεται αντικατάσταση μόνο στο ελαττωματικό αξεσουάρ.
  • Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα φθορά και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κ.τ.λ.
  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το kavatza.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη.

*Ο χρόνος αναμονής για την ολοκλήρωση των διαδικασιών ποικίλλει για λόγους που σχετίζονται με αργίες, καθυστέρηση της αντιπροσωπείας λόγω ελλείψεων ανταλλακτικών ή μεγάλου φόρτου εργασίας κλπ. (Ενδεικτικά: DOA/Αντικατάσταση Προϊόντος, 4 έως 10 εργάσιμες ημέρες. Εγγύηση, 20 έως 40 ημέρες)